Kodulehe tegemine teenusepakkujatele

Strateegiline veebileht, mis toob sulle rohkem päringuid ja usaldust

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Kas su koduleht toob kliendid sinuni või see lihtsalt eksleb Google avarustes?

Kui oled teenusepakkuja, tead ilmselt hästi, kui palju kallist aega kulub kliendibaasi suurendamisele, selle hoidmisele ja haldamisele. Broneeringud, maksed, meeldetuletused – need kõik nõuavad omajagu aega ja pingutust, mida kellelgi meist ülearu ei ole. 

Mis oleks, kui su koduleht teeks kõik need tüütud ülesanded sinu eest, sel ajal kui sina pühendad end muule olulisele – oma klientidele! 

Mis oleks, kui su koduleht oleks visiitkaardi asemel kogu su äri mootor? 

Kui sinu tööalaseks unistuseks on vähem stressi ja rohkem progressi, siis 

Broneeri TASUTA konsultatsion ja vaatame koos, kuidas panna su äri kasvama ja energiakulu kahanema. 

Kodulehe lahendused, mis säästavad su aega ja energiat

  • Teenusele broneerimine ilma lõputu kirjavahetuseta
  • Registreerimiste automatiseerimine-lihtne ja sujuv kliendikogemus
  • Online-kursuste ja digitaalsete toodete müük otse kodulehelt
  • Videotreeningute ja veebiseminari salvestuste majutamine

Kas oled kunagi tundnud, et kogu tööpäev kulub lihtsalt e-kirjadele vastamise ja aegade kokkuleppimise peale? Tundub nagu otsatu tsükkel, kus iga uus broneering toob uue küsimuse ja iga vastus veel kolm. Kas poleks lahe, kui koduleht oleks nii funktsionaalne, et su postkast ei upuks avamata kirjade alla ja kliendid saaksid end iseseisvalt teenusele kirja panna? 

Kodulehe automatiseerimine võimaldab luua kalendri, mille kaudu klient registreerib kohtumise, maksab teenuse eest läbi valitud maksesüsteemi ning sinul ei jää muud üle, kui ta vastu võtta. Ära jäävad kõik kas-neljapäeval-kell-10-sobib ja kas-ma-saaksin-aega-muuta saagad. Kõik toimub automaatselt. Vajadusel integreerime süsteemi ka Zoomi või Google kalendri, et kõik su tegemised oleksid ajakohased ja alati silme ees. Ei mingit muret unustamise ega topeltbroneeringute pärast.

Tahad, et kliendid registreeriksid end ise ja sinu aeg vabaneks?

Koolitustele ja veebiseminaridele registreerimise protsess võib olla täielikult automatiseeritud, ilma et peaksid igale kliendile käsitsi vastama või midagi meeles pidama.
Peale registreerimist saadetakse osalejale automaatne kinnitus, millele järgneb isikupärastatud vastuskiri, kus on kogu oluline info.
Enne üritust saad klientidele automaatselt meeldetuletusi ja lisainfot, mis aitab neil paremini valmistuda.
Peale sündmust saadab süsteem tänukirja, kinnitades professionaalsust ja jättes hea lõppmulje.
Kõik need sammud toimuvad sujuvalt ja ilma sinu pideva sekkumiseta – sina saad keskenduda oma päristegevusele, mitte e-kirjade kirjutamisele.

Tahad, et koolitustele registreerimine ja järelkommunikatsioon toimiks automaatselt? Võta minuga ühendust ja teeme selle lihtsaks!

Kui sa müüd lisaks teenustele ka digitooteid nagu videotreeningud, toitumis- ja treeningkavad, veebiseminarid, koolitused jms, siis oled kindlasti mõelnud ka sellele, et nende müük kodulehel oleks võimalikult lihtne ja mugav. 

Lahendan sinu e-poe nii, et klient ei peaks tegema ühtegi liigset hiireklõpsu. Tema jaoks on olulisem oma probleemile lahendus leida ning selle eest on ta valmis kohe maksma. Selleks leian parima e-poe süsteemi ja maksevõimalused, mida on sinul lihtne hallata ning kliendil lihtne kasutada. 

Mida vähem peab klient ostlemisel erinevatel lehtedel ringi ekslema või toote ligipääsu müstiliste rituaalidega taotlema, seda tõenäolisemalt lõpetab ta selle ostu edukalt. Ja kas see pole mitte üks kvaliteetse veebilehe eesmärke?

Kas mõtled uue funktsionaalsema kodulehe peale? 

Meie digitaalses maailmas on juba peaaegu igal füüsilise teenuse pakkujal ka audiovisuaalset vara nagu näiteks videotreeningud, veebiseminaride ja -koolituste salvestised, mis ei pruugi olla müügiks või on mõeldud ainult teatud klientide segmendile, aga vajavad sellegipoolest kohta, kus neid turvaliselt hoida. Lisaks annavad majutatud materjalid võimaluse anda klientidele keskkonda ühine ligipääs ning sellega kaob veel üks probleem - ei mingit üksikute linkide saatmist! 

Sinu eelistustest lähtuvalt mõtleme üheskoos välja, kas digitaalne vara vajab majutamiseks valmis platvormi (näiteks Thinkific,Teachable, Kajabi, Kartra) või mõnd WordPressi pluginat (LearnDash). Ikka selleks, et kõik sinu materjalid oleksid turvaliselt ühes kohas, kergesti hallatavad ning ei satuks kogemata valedesse kätesse. 

Kas mõtled uue funktsionaalsema kodulehe peale?

Kodulehe optimeerimine ja mõõdikute seadistamine, kas tead, mis su kodulehel tegelikult toimub?

Sa võid omada maailma vingeimat tulede ja viledega kodulehte, aga kui sa päris täpselt ei tea, kuidas kliendid seal käituvad, jääb suur osa võimalusi kasutamata. 

Kas tead, millised teenused huvitavad sinu potentsiaalseid kliente kõige rohkem? Kuidas nad lehele jõuavad ning kus nad peatuma jäävad? Või veel olulisem – miks nad enne ostu tegemist lahkuvad? 

Paneme koos paika vajalikud tööriistad kodulehe optimeerimiseks ja mõõdikute jälgimiseks, et sul oleks alati adekvaatne ülevaade külastajate käitumisest. Reaalsetele andmetele tuginedes saad teha paremaid turundus- ja müügiotsuseid. Seadistame kodulehele nii Google Analyticsi, Google Tag Manageri kui ka Facebook Pixeli, mis kõik aitavad veebis olevat sisu õigetele klientidele suunata ning tulemusi jälgida. 

 

Kas kõlab nagu hiina keel? Võta ühendust ja leiame parima lahenduse!

kodulehe tegemine

Mina olen Kristi – digiturunduse praktik ja veebilehtede looja.

Digiturundus on mu südameasi. Minu soov on aidata ettevõtetel kasvada ning jõuda oma sõnumiga õige sihtgrupini. Olgugi, et hariduse omandasin personalijuhtimise valdkonnas, olen turunduse vastu alati suurt huvi tundnud. 

Koolitusvaldkonnaga puutusin esmakordselt kokku 15 aastat tagasi, kui mind kutsuti appi keeleõppekoolitusi korraldama. Üsna kiiresti liikusin lihtsamate ülesannete juurest edasi ning hakkasin vastutama koolituste turunduse eest. See üleminek tähendas palju iseseisvat õppimist, et mõista koolituse aktraktiivseks muutmise ning õigete inimesteni jõudmise tagamaid. 

Aastad on mind selles valdkonnas arendanud, praeguseks olen loonud automaatse registreerimissüsteemi, mis vabastas meid suurest hulgast käsitööst. See kogemus õpetas mulle, kui oluline on turunduses efektiivne töökorraldus ja automatiseerimine. Oma teadmisi ja oskusi rakendan juba praegu mitmete teenusepakkujatest klientide peal. 

Kirg turunduse vastu viis mind lõpuks digiturunduseni. Janunesin uute teadmiste järele, lugesin internetiturunduse teemal raamatuid ja artikleid, osalesin seminaridel ja kursustel ning sain veelkord kinnitust, et just turundus on see, mis paneb mu silmad särama

Miks just mina? Miks mitte tema?

Minu eesmärk on pakkuda sulle parimat võimalust oma igapäevatöö lihtsustamiseks. 

Aastate jooksul olen mõistnud, et paljud teenusepakkujad vajavad rohkem kui lihtsalt kodulehte. Neile on vaja terviklikku digiturunduse lahendust, mis aitab neil kliente leida, usaldust luua ja müüki kasvatada. Tihti kurdavad nad, et tekib hetki, kus sein on ees ja seda eriti tehniliste lahendustega. Teenusepakkujate suurimaks murekohaks on ajapuudus, kui vaid leiduks lahendus, mis võtaks osa rutiinsest koormusest enda peale ning annaks võimaluse oma tegevusi targemalt planeerida.

Iga projekt on unikaalne, just nagu selle tellija. Sellepärast ei kasuta ma kodulehe tegemisel malle, vaid loon tervikliku keskkonna, mis arvestab just sinu ärimudeli, sihtrühma ja müügiprotsessidega.

Veebileht üksi ei too tulemusi. Ja kui toobki, on ilma vajaliku turundusstrateegiata ja mõõtmist võimaldavate tööriistadeta peaaegu võimatu neid jälgida. Seepärast aitan sind ka turunduse, SEO ja analüütikaga nagu märksõnaanalüüs, kvaliteetsed müügitekstid, Google Analyticsi, Facebook Pixeli ja teiste mõõtmistööriistade seadistamine. Kõik selleks, et su koduleht oleks passiivse visiitkaardi asemel dünaamiline müükide kasvataja.

Olen aastate jooksul õppinud oma valdkonda läbi ja lõhki tundma ning oskan kõikidele su soovidele läheneda nii, et need saaks päriselt hea tulemusega täidetud. Usaldades kodulehe loomise ja turunduse minu hoolde, võid kindel olla, et need on heades kätes ning arenevad koos sinuga.

Teen koos sinuga põhjaliku eeltöö, et mõista, kuidas luua sinu äri maksimaalselt toetav lahendus. Ilusaid lehti oskavad kõik teha, mina aga teen sinu kodulehest su äri mootori, mis aitab sul jõuda sihtrühmani, kõnetada seda ning tuua parimad müügitulemused. 

Et pakkuda sulle maksimaalselt kvaliteetset tulemust, kaasan vajadusel tööprotsessi usaldusväärseid oma ala ekspertidest partnereid. 

Nende seas on

  • SEO spetsialistid, kes abistavad optimeerimise ja nähtavusega
  • Copywriterid, kes kirjutavad kodulehe vajadustele vastavaid tekste
  • Disainerid ja UX/UI spetsialistid, kes loovad mugava kasutajakogemuse

Olen sinu jaoks olemas ka pärast projekti lõppemist. Aitan lehe halduse ja muudatustega ning vajadusel kohandame strateegiat. Nii käib koduleht alati äri arenguga käsikäes. 

Tundub, et kõnetab? Võta ühendust ja vaatame, kuidas saan sulle abiks olla. 

Meie koostöö hakkab välja nägema selline ​

1.

Sina broneerid aja tasuta konsultatsioonile. Saame tuttavaks ja arutame läbi sinu soovid ja vajadused.

2.

Konsultatsioonil saadud info põhjal teen analüüsi ja koostame tegevuskava.

3.

Sinu sisendite põhjal ja regulaarset kontakti hoides loon sulle veebilehe, mis katab ära kõik, mida su ärikasvamiseks vajab. Mina hoolitsen tehnilise poole eest, et sina saaksid oma põhitööle keskenduda.

4.

Pärast projekti lõppu olen soovi korral sinu püsiv koostööpartner, kes on kursis edasiste arengutega ning toeks muudatuste elluviimisel.

Koostöö Kristiga on sujunud äärmiselt ladusalt - kõik ülesanded on tehtud kiirelt ja täpselt. Ühtlasi olen saanud tagasisidet kuidas meie koostööd ja ka oma teenuseid efektiivsemaks teha. Kristi on väga kompetentne erinevate platvormide kasutamisel ning ka uusi lahendusi õpib ta kasutama erakordselt kiirelt. Kitarrikursused.ee uus veebileht valmis tema käe all täiesti valutult koos kõikide vajalike integratsioonidega.
Jaan Varts
Jaan Varts

Kui palju maksab automatiseeritud kodulehe tegemine?

See on üks esimesi küsimusi, mis inimestel tekib ja täiesti õigustatult! Koduleht on investeering, aga nagu iga investeering, peab see end ka ära tasuma. Lisaks hinnale on sama või veelgi olulisem, mida sa selle eest saad. 

Kujuta ette, et sul on valida kahe auto vahel: üks on odav ja viib sind punktist A punkti B, aga iga paari kuu tagant pead seda remontima. Teine auto on küll kallim, kuid töötab laitmatult, pakub sõidumugavust ja säästab pikas perspektiivis nii aega kui ka raha. 

Kodulehe tegemisega on sama lugu – soodne lahendus võib tunduda ahvatlev, aga kui see ei too sulle kliente ega aita äri kasvatada, siis kas sa tegelikult oled säästnud?

Professionaalne koduleht ei ole lihtsalt silmale ilus vaadata. See pakub kliendile meeldejääva kasutuskogemuse ning töötab sinu eest – automatiseerib töövood, kogub ja analüüsib andmeid ning aitab sul paremini oma kliente mõista.

Erinevatel teenusepakkujatel on erinevad vajadused, sellepärast varieeruvad ka hinnad. 

Üks võimalus on luua koduleht, mis on lihtne ja täidab pigem visiitkaardi rolli. See sobib näiteks teenusepakkujale, kellel on välja kujunenud kindel süsteem oma tööprotsesside haldamiseks ja kes omab ka piisavalt suurt kliendibaasi, mistõttu ei näe ta otsest vajadust müügitegevuse suurendamiseks. 

Teine võimalus on luua koduleht, mis on funktsionaalne ja enamjaolt automatiseeritud. See võtab teenusepakkujalt ära suure osa koormust, jättes talle aega näiteks oma ruumidele uue sisekujunduse välja mõtlemiseks või enamate klientide teenindamiseks. 

Mida rohkem su koduleht sinu eest tööd ära teeb, seda väärtuslikum see sinu jaoks on.

Automatiseeritud kodulehe tegemine

1200 alates
Oluline pole see, kui palju leht maksab. Oluline on, mida see sulle tagasi toob. Kui see aitab sul kliente saada, aega säästa ja äri kasvatada, on see investeering mitte kulu.

Tehtud tööd ja edulood – päris tulemused päris klientidele

Sa ei pea ainult sõnu uskuma. Vaata, kuidas meie loodud kodulehed on päriselt aidanud teenusepakkujatel oma äri kasvatada. Kui süsteem töötab, siis see mitte ainult ei näe hea välja, vaid ka toob rohkem kliente, vähendab käsitööd ja annab sulle rohkem aega.

Koostöö Kristi Mooritsaga on olnud esimesest hetkest puhas luksus! Ta kuulab hoolega, ta hoolib ning ta pakub palju erinevaid võimalusi, kuidas olukorrale läheneda. Kristi lahendab kiirelt ja elegantse paindlikkusega kõik ettejuhtuvad takerdused! Olen koostööga väga rahul ja soovitan soojalt!
Minu koostöökogemus Kristiga on imeline! Kiire, kohusetundlik ja väga hea disainivaistuga (mis on kodulehele väga oluline). Meie koostöö jätkub, seega olen rohkem kui rahul! Aitäh! ❤️
Minu koostöö Kristiga hakkas täpselt sel erilisel hetkel, kui sündis minu ettevõte. Ta oli täiesti asendamatuks toeks mulle paljude tegevuste aktiveerimisel ja planeerimisel, mis puudutasid digiturundust ja sotsiaalmeedia platvorme. Tundsin alustava ettevõtjana suurt kasu sellest, et ta pakkus mulle alati mitmeid lahendusi ning nägi nn laiemat pilti, kuidas midagi teha võiks. Need ideed on toonud mu ettevõttele kliente ja samuti ka andnud mulle julgust märgata eri võimalusi. Reklaammaterjalide kujundamisel oli tema pilk ja soovitused väärtuslikuks peegelduseks ja suunajaks. Suur töö, mis Kristi toel tehtud sai oli koduleht, mis on tõesti kaunis, põhjalikult, maistekalt loodud, aga ka funktsionaalne ja hästi ülesehitatud. Kristi on kannatlik, hea huumorimeelega, ratsionaalne ja põhjalik ning olen temaga koostööle südamest väga tänulik! Kindlasti soovitan koostööd temaga ja pöördun ka ise edaspidi tema poole, kui tekib vajadus digiturunduse toe osas.❤️

Näited varasematest koostöödest

Olen aidanud treenereid, toitumisnõustajaid, terapeute ja muid teenusepakkujaid luues neile kodulehed, mis ei ole lihtsalt visiitkaardid, vaid toimivad automatiseeritud tööriistadena. Siin on mõned tulemused, mida meie kliendid on saavutanud:

Paranenud müügitulemused – läbimõeldud struktuuri ja integratsioonide abil on lehe külastajad leidnud kergesti üles endale sobivad teenused ja teinud kiiremaid ostuotsuseid. 

Vähem manuaalset tööd – automaatsed maksed, broneeringud ja kliendihaldus tähendab väiksemat ajakulu e-kirjadele ja paberimajandusele.  

Rohkem aega – tehnilisi ülesandeid meie hooleks jättes tekib rohkem vaba ajaressurssi muu olulise jaoks. 

Fitbyd – toitumisnõustaja -personaaltreeneri koduleht
Algselt lihtne onepager, mis kasvas koos ettevõttega funktsionaalseks tööriistaks. Leht toetab nüüd digitaalset müüki – tellimused liiguvad automaatselt läbi WooCommerce’i, faile ei pea käsitsi saatma. Mailihaldus on ühendatud, et säästa aega ja vähendada käsitööd. Seadsin üles tehnilise SEO ja Google Analyticsi, et klient näeks, mis tema lehel tegelikult toimub. Tekstid koostas klient ise. automaatselt läbi WooCommerce’i – failide käsitsi saatmine ei ole enam vajalik. Integreerisime ka mailihaldusplatvormi, et vähendada ajamahukat käsitööd. Lisaks seadistasin tehnilise SEO. Tekstid koostas klient ise.

Mari-Liis Velbergi Tantsustuudio – flamenkotantsu koduleht brändi lansseerimiseks
Mari-Liis Velbergi Tantsustuudio koduleht loodi uue flamenkotantsu brändi turuletoomiseks ja nähtavuse kasvatamiseks. Lehelt leiab info tundide kohta algajatele ja edasijõudnutele Viimsis ja Tallinnas, samuti esinemiskavade ning haridusprogrammide kohta lastele ja täiskasvanutele. Registreerimine toimub otse kodulehe kaudu – lihtsalt, kiiresti ja ilma lõputu kirjavahetuseta. Visuaalselt selge ja emotsionaalselt soe leht aitab stuudiol luua professionaalset kuvandit ja teeb huvilistel liitumise mugavaks.

Kuukiik – e-poe lahendus Eesti esimese menstruatsiooniraamatu jaoks
Kuukiik koduleht sündis soovist luua mugav keskkond esimese menstruatsiooniteemalise raamatu müügiks Eestis. Esialgu lihtne, aga funktsionaalne leht võimaldab klientidel raamatut ja teisi samateemalisi tooteid – märkmikke, kandekotte ja pusasid – lihtsalt tellida. WooCommerce ja makselahendus said üles seatud nii, et kogu ostuprotsess on sujuv ja automaatne.

MGL raamatupidamine – teenuseleht usalduse ja nähtavuse kasvatamiseks
Algne onepager kasvas mitmelehega koduleheks, mis esitleb teenuseid sihtgrupile selgelt ja loogiliselt. Tegime disainiuuendused ning keskendusime SEO parandamisele: viisime läbi märksõnaanalüüsi ja kirjutasime selle põhjal uued teenuste kirjeldused. Lisaks lisasime ettevõtja foto, et tõsta usaldusväärsust ja muuta leht isiklikumaks.

esileht vana
kitarrikurused uus koduleht (1)
After
Before

Olukord enne:
Kahel erineval domeenil toimivad kodulehed, mida tuli hallata eraldi. See tähendas topelttööd, käsitsi sisestusi ja killustunud süsteemi.

Mis sai tehtud:
✔ Koondasime kaks lehte üheks toimivaks WordPressi keskkonnaks
✔ Lisasin meiliturunduse platvormi koos automaatse osalejate grupeerimisega
✔ Seadsin üles Google Analyticsi, Search Console’i ja Meta reklaamikonto
✔ Lisasin Facebook Pixeli täpsemaks sihtimiseks
✔ Uuendasime kodulehe kujundust ja lisasime graafilise disaineri loodud logo

Tulemus:
✔ Sisu ja registreerimine liiguvad automaatselt
✔ Osalejad liiguvad õigesse meililisti ilma manuaalse sekkumiseta
✔ Turundustegevused on seotud ja mõõdetavad

Korduma kippuvad küsimused

Kodulehe hind sõltub mitmest tegurist, näiteks:

  • kodulehe keerukus ja maht (kas tegemist on n-ö visiitkaardiga, e-poega või keerukama süsteemiga)
  • millised lisafunktsioonid on vajalikud (nt online-maksed, liikmelisus, erilahendused)
  • kas vajad sisu sisestamist ja seadistamist või teed seda ise

Minu kodulehe lahenduste hinnad algavad 1200 eurost, kuid täpse summa saan öelda pärast esialgset konsultatsiooni, kui oleme kaardistanud sinu vajadused.

Tavaliselt võtab kodulehe valmimine aega 8–12 nädalat, sõltuvalt:

  • projekti mahust ja keerukusest,
  • kui kiiresti edastad mulle vajaliku sisendinfo (tekstid, pildid, soovid),
  • kas on erisoove, mis vajavad suuremat arendust.

Kui on kiireloomuline projekt, saame arutada kiirtellimuse võimalusi.

Jah, saad! Ehitan kodulehe WordPress sisuhaldusplatvormile nii, et seda oleks lihtne hallata ilma tehniliste teadmisteta.
Koos kodulehega saad juhendi, kuidas:

  • postitusi lisada
  • pilte vahetada
  • tekste muuta
  • pluginaid uuendada

Soovi korral teen sulle lühikese koolituse, et tunneksid end veebilehe haldamises kindlamalt. 

Jah! Pakun sulle vajadusel hooldusteenust ja tehnilist tuge. Kui tekib küsimusi või vajad midagi muuta, saad alati ühendust võtta.

Võimalikud lisateenused pärast kodulehe valmimist:

  • pluginate ja süsteemi uuendamine
  • lisafunktsioonide lisamine
  • kodulehe optimeerimine ja turundus

Samuti on võimalus sõlmida kuupõhine hooldusleping lehe jooksvalt töökorras ja uuendatuna hoidmiseks. 

On äärmiselt oluline, et sa oleksid kodulehe loomisprotsessi kaasatud. Keskmiselt võtab see umbes 5-10 tundi, kuid ajakulu sõltub sellest, kui palju sisendmaterjali on sul juba olemas ning kui kiiresti suudad sa otsuseid teha. 

WordPressi pluginaid tuleks uuendada vähemalt kord kuus. Kui uuendusi ei tehta, võib leht muutuda haavatavaks ja tekkida turvariske. Mõnikord võivad uuendused põhjustada konflikte teiste pluginate või teema uuendustega, mistõttu tuleb enne suuremaid uuendusi teha kodulehest varukoopia.

Jah. Kui sa ei soovi ise uuendusi teha, saan selle ülesande enda peale võtta. Pakun hoolduspaketti, mis sisaldab:

  • regulaarset WordPressi ja pluginate uuendamist
  • varukoopiate tegemist
  • probleemide lahendamist, kui uuenduste käigus midagi ei tööta

Hooldusteenust pakun hinnaga alates 60 €/kuu. Täpne summa sõltub vajadustest. 

Koduleht üksi külastajaid ei too. Sellepärast on oluline aktiivne turundus

Siin on mõned võimalused, kuidas koduleht paremini levima panna:

SEO (otsingumootori optimeerimine):

  • Kasuta õigesti teemakohaseid märksõnu, et Google tooks su lehe otsingutulemustes ettepoole.
  • Lisa blogipostitusi või muud kasulikku sisu, mis toob lehele külastajaid ja suurendab sellega liiklust.

Sotsiaalmeedia ja reklaamid:

  • Jaga oma kodulehte Facebookis, Instagramis ja LinkedInis.
  • Tee reklaamikampaania, mis suunab külastajaid kodulehele.

E-maili turundus:

  • Kogu huviliste kontakte ja saada neile väärtuslikku infot/meeldetuletusi.

Google Ads & Facebook Ads:

  • Kiirem viis nähtavuse suurendamiseks on tasuline reklaam sihitud sihtrühmale.

Soovi korral aitan sind kodulehe turundusstrateegia loomise ja reklaamide seadistamisega.

Täida kontaktivorm või broneeri konsultatsiooniks aeg  ja alustame sealt, kus sina praegu oled.

Võta ühendust kodulehe tegemine
Scroll to Top